BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

U Click Me, I Click U

Saturday, September 21, 2013

Selamat Hari Lahir...semua..

September nie suami n anak2 serta anak buah..sambut hari lahir bersama2 jd..sambut serentak jer buget..hehe..buat BBQ dan Doa Selamat..

Rindu..

Saturday, April 20, 2013

Baby MIA...♡♡♡

Nie la baby noriz...tu yg menyepi jer..huhu..buzy..sekarang dah 7 bln...    Nurul Najwa Damia..nama diberi..
                                                                


Friday, June 1, 2012

Cuti sekolah...

Assalamualaikum..time cuti sekolah kali agak sunyi dan sepi..Jadi bawa anak ke rumah kakak di Selayang..tak lama cuma 3 hari sahaja...sebab suami kena kerja, tak banyak tempat kami pergi, cuma pergi Taman Layang-layang, main bowling dan pasar malam  jer..itu pun anak-anak dah suka..he..layan gambar..






Friday, April 13, 2012

Bersantai di i-City

 Dah hampir 4 bulan tak buka internit nie...bukan apa sejak tak berapa sihat nie malas rasanya,..hehe.padahal banyak jerr..cerita nak diceritakan...ok la kawan-kawan..dlm pada tak sihat tu, sampai gak noriz ke sini, dah 3 kali..bila dah 3 kali rasa cam boring plak..tu yang tangkap gambar pun ciput jerr...




Wednesday, December 28, 2011

Bercuti ke Cameron Highland

Bunga Ros kesukaan ku...

Alamak ..nampak mama dia, anaknya tak nampak..huhu..



Alahai..dapat snap jerr..x bleh nak petik..apa-apa pun bestttttttt..he

Sunday, December 18, 2011

Anak Sedara NIKAH..20.11.2011 (part 2)



Tuesday, December 6, 2011

Anak Sedara NIKAH..20.11.2011 (part 1)

 Hantaran sebelah perempuan yang direka dan digubah sendiri oleh pengantin..

 Hantaran sebelah lelaki yang direka dan digubah sendiri oleh pengantin..

 Bunga yang dibuat sendiri dari A-Z..oleh pengantin..berbulan2 dia membuatnya...

Baju nie pun dia punya design..

Sunday, October 2, 2011

Muncul kembali..

Lama tak bercerita dalam blog nie...rakan2 pun ramai gak yang menyepi jugak...tak ada apa nak dicerita..Hari Raya noriz pun biasa2 je..sebab..suami jatuh motor 2 hari sebelum raya..sampai sekarang lutut dia tak ok sgt..jadi kami sekeluarga x kemana..cuma 2,3 minggu nie..jer dapat luangkan masa...tengok motorcors kat tanah bendang sebelum..padi di tabur@ditanam...dan hari nie luangkan masa bawak anak2 tengok pertandingan memancing kat pantai..amboii..ramai betul orang..penat berjalan..hehe..layan la gambar nie yer kawan2..(dah lama  tak ada gambar deco2)









Friday, August 19, 2011

Disaat-saat nak RAYA...

 Habis anak Noriz belasah pasu-pasu nie...huhu...

 Nasib baik boleh sambung balik....jenuh jugak la....

Ha..camner...setelah disambung...macam tak ada apa-apakan...??..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...